سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
وبلاگ مدیر پی سی ول p30well.com
بهترین دانلود ها را از اینجا انجام دهید به جای رفتن تو کلی سایت بیایین هرچی می خواهید اینجا هست به یک وبلاگ تمام چیزها در اختیار شما است
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 97
کل بازدید : 566273
کل یادداشتها ها : 610
خبر مایه


 Umbrella Fonts Collection 200

انتخاب فونت یا نوع حروف به عنوان چهره طرح یکی از مهمترین پارامترهایی است که یک طراح برای زیبا کردن طرح خود باید همیشه مد نظر داشته باشد. انواع و اقسام فونت های گوناگونی وجود دارد. این مجموعه 200 تایی از فونت های زیبا با طرح چتر و حالت خمیده مانند که سایت تبیان برای شما آماده کرده است. این فونت های زیبا را دریافت و طرح های خود را با این فونت های چتری زیباتر کنید.

حجم فایل :4.32 MB

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب...

  

مجموعه ای از فونت های زیبا و کاربردی در Font Pack

این پکیج شامل بیش از 800 فونت زیبا در نه مجموعه مختلف است. این پکیج یکی از بی نظیرترین مجموعه فونت ها است که در دسته بندی های مختلفی مانند فونت های فارسی جهت کاربران فارسی زبان، فونت های رمانتیک ، فونت های دست نویس انگلیسی، فونت هایی زیبایی از اشکال ورزشی و... است که اکثراً مجموعه ای از فونت های کاربردی و زیبا جهت کلیه کاربران کامپیوتر و علی الخصوص طراحان و گرافیست است. این پکیج شامل فونت های کاربردی زیر است: Sports Font Pack - 50 fonts،Pixel Font Pack127 fonts، lovely Font Pack - 38 fonts، Handwritten Font Pack - 197 fonts، Foreign Look Font Pack - 206 fonts، Fire & Ice Font Pack - 18 fonts، Farsi Font Pack - 86 fonts، Christmas Font Pack - 46 fonts، Arabic Font Pack - 74 fonts

حجم= ?? مگابایت

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

  

برای دانلود بیشتر به ارشیو مراجعه کنید در ضمن برای استفاده از این فایل ها باید به

 

وین رر مجهز باشید

 

فونت عثمان طه

این فونت توسط یکی از کاربران سایت معرفی شده است. ظاهر فونت تا قسمتی زیادی شبیه به خط قرآنی عثمان طاها می باشد. می دانید که این خط تقریبا بهترین و زیباترین خط قرآنی است. شما با استفاده از این فونت می توانید در محیطهای مختلف از این نوع خط استفاده کنید. بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده فایل فونت را در مسیر Windows\Fonts و یا در کنترل پانل و قسمت Fonts کپی کنید. سپس در برنامه Word یا هر برنامه دیگری باید فونت Scheherazade را انتخاب کنید.

 

دانلود فونت حجم ناچیز

 

فونت نستعلیق

شما تنها با استفاده از این فونت و بدون نصب هیچ گونه نرم افزار اضافی می توانید در برنامه هایی که از استاندارد یونیکد پشتیبانی می کنند مانند برنامه های مجموعه آفیس مثل Word و اکسل و اکسس و پاور پوینت و ..... و همچنین در برنامه های دیگری مثل Corel و فتوشاپ Me و Internet Explorer و ... از خط زیبای نستعلیق استفاده کنید. فایل به صورت RAR فشرده شده است و باید آن را با WinRAR باز کرده و فونت مورد نظر را یا در فولدر Font در کنترل پنل یا در مسیر Windows\Font کپی کنید. زبان سیستم را باید بر روی فارسی تنظیم کرده و کیبرد فارسی فعال باشد. در برنامه مورد نظر باید فونت IranNastaliq را انتخاب کنید تا بتوانید از این فونت استفاده کنید. این فونت توسط شرکت هامون سافت و به سفارش شورای عالی اطلاع رسانی طراحی شده است.

 

دانلود فونت حجم ناچیز

 

فونت برای تایپ علیه اسلام و مانند ان

 

با استفاده از این فونت می توانید عبارتهایی مانند "علیه السلام" ، "قدس السره" ، "صلی الله علیه و اله" و ... را که در فونتهای معمول Word یافت نمی شود را در این نرم افزار بنویسید. همچنین چند بسم الله زیبا در این فونت قرار دارد. برای استفاده از این فونت ابتدا باید آن را در فولدر Fonts ویندوز کپی کنید. سپس در برنامه Word از منوی Insert گزینه Symbol را انتخاب کرده و در قسمت Font فونت AlAEM را انتخاب کرده و با استفاده از دکمه Insert متن دلخواه خود را بنویسید. در این حالت زبان برنامه باید در حالت فارسی باشد. نمونه عبارتهای موجود در فونت را می توانید در تصویر کوچک و بزرگ برنامه ببینید. در همین جا از سازنده فونت تشکر می کنیم.

 

دانلود فونت حجم ناچیز

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ